Nie masz produktów w koszyku.
Szczegóły
W 100% syntetyczny, oszczędzający paliwo olej silnikowy, specjalnie zaprojektowany do najnowszych silników benzynowych i Diesla z turbodoładowaniem lub bez, spełniających normy emisji spalin EURO IV. Do silników wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF), wymagających olejów o niskiej klasie lepkości HTHS (lepkość wysokotemperaturowa) i wykonanych w technologii "Mid SAPS". Odpowiedni do każdego rodzaju silnika Diesla i benzynowego wymagającego oleju oszczędzającego paliwo w klasie jakości ACEA A1/B1, ACEA A5/B5. APROBATY: ACEA C2/A5/B5, API SM/CF, Peugeot/Citroen HDi DPF Silniki spełniające normy emisji spalin EURO IV wyposażone są w czułe systemy oczyszczania spalin: Siarka i fosfor wpływają niekorzystnie na pracę katalizatorów i mogą uszkodzić elementy katalizatora, co może prowadzić do nieskutecznego oczyszczania spalin. Popioły siarczanowe zatykają filtry cząstek stałych w silnikach Diesla co prowadzi do krótszego cyklu regeneracji, większego zużycia paliwa i zmniejszenia mocy silnika. ACEA stworzyła standard ACEA C2 dla olejów o niskiej lepkości, niskim tarciu wewnętrznym, niskiej lepkości HTHS (Lepkość wysokotemperaturowa), wykonanych w technologii Mid SAPS, zgodnych z systemami oczyszczania spalin. Oleje w klasie jakości ACEA C2 są przyjazne dla środowiska naturalnego, zmniejszając zużycie paliwa, ograniczając emisje gazów cieplarnianych i umożliwiając długie przebiegi międzywymianowe.
Informacje dodatkowe
Producent | Motul |
---|---|
Dostawa w ciągu: | N/D |
Marka | Nie |
Model | Nie |
Rocznik | Nie |
Silnik | Nie |