Nie masz produktów w koszyku.
Szczegóły
Syntetyczny olej do przekładni automatycznych stworzony dla nowszych (po 1997 r.), ale również starszych skrzyń marki General Motors i Ford, odpowiedni również do wielu innych samochodów i czterokołowców. Właściwy również do stosowania w układach wspomagania kierownicy, niektórych systemach hydraulicznych i w sprężarkach powietrza, które wymagają wyjątkowej płynności oleju również w niskich temperaturach. Ma szczególnie wysoki indeks lepkości i gwarantuje ochronę przed korozją i pienieniem. Wyróżnia się również bardzo dobrymi własnościami przeciwutleniającymi i przeciwdziałającymi zużyciu elementów smarowanych. Pozwala na łatwą zmianę biegów również po uruchomieniu na zimno i nie uszkadza uszczelek.
SPECJALNE WŁAŚCIWOŚCI
1. Doskonała odporność na utlenianie i zużycie
Nasz olej ma wysoki wskaźnik lepkości i oferuje doskonałą odporność przeciw korozji, pienieniu oraz utlenianiu.
2. Płynna zmiana biegów
Nasz olej pozwala na łatwą zmianę biegów po uruchomieniu na zimno i zapewnia ogólną płynność pracy skrzyni biegów.
2. Spełnia najostrzejsze wymogi
Specyfikacja DEXRON III G różni się od specyfikacji DEXRON III F dwoma dodatkowymi testami. Są to „test elektronicznie sterowanego konwertera momentu obrotowego (ECCC)” oraz “test zużycia sprzęgła jednokierunkowego”. Właściwości smarne oleju ENEOS Premium ATF DIII są zgodne z większością współczesnych wymogów w bardzo dużym zakresie temperatur.
KLASYFIKACJA JAKOŚCIOWA
- GM: DEXRON III (F i G)
- Allison: C-4
- Ford: MERCON
- Daimler Chrysler 236.1 /5 /9
- Voith G 607/ H55.6335.34
- ZF TE ML 03D/04D/09B/11A/14B/17C
- MAN 339F / MAN 339 V1 i 339 Z1
- DEXRON II-E, II-D, B, AQ-ATF typu A
- MERCON M2C 138-CJ, M2C 166-H
- Caterpillar TO-2
- Renk Doromat
- Volvo 97335 -12
ZASTOSOWANIE
- Do nowszych (po 1997 r.), ale również starszych przekładni automatycznych marki General Motors i Ford, odpowiedni również do wielu innych przekładni, układów wspomagania kierownicy, systemów hydraulicznych i konwerterów momentu obrotowego.
- Odpowiedni do przekładni w ciężarówkach, autobusach i maszyn roboczych, w których wymagany jest olej typu ALLISON C4.
- Do systemów hydraulicznych, w których wymagany jest olej typu GM DEXRON®- III.
Informacje dodatkowe
Producent | Eneos |
---|---|
Dostawa w ciągu: | N/D |
Marka | Nie |
Model | Nie |
Rocznik | Nie |
Silnik | Nie |