Nie masz produktów w koszyku.
Szczegóły
Specjalnie zaprojektowany do skrzyń biegów w sportowych samochodach wyścigowych: do wyścigów, rajdów, rajdów terenowych.
Do wszystkich hypoidalnych mechanizmów różnicowych, z blokadą mechanizmu różnicowego, do skrzyń biegów ze zintegrowaną blokadą mechanizmu różnicowego, przekładni mechanicznych, skrzyń biegów zsynchronizowanych lub nie, skrzyni rozdzielczych pracujących w warunkach wstrząsó, pod dużymi obciążeniami z małą prędkością obrotową lub pod średnimi obciążeniami przy dużych prędkościach obrotowych.
STANDARDY: API GL-5, MUGEN LE MANS 24H, HEWLAND, X-TRAC, JAPANESE GT
100% syntetyczny olej przekładniowy, zapewnia skuteczną ochronę przed ścieraniem, lepszą odporność w wyższych temperaturach i dłuższą żywotność.
Zawiera modyfikatory tarcia by uniknąć hałasów z mechanizmu różnicowego. Niezrywalny film olejowy. Pozostaje w klasie lepkości 140 po 20 godzinach testów na ścinanie (KRL SAE J 306), zgodnie z wymogami normy SAE J306.
Bardzo wysoka moc smarowania zmniejszająca tarcie i zużycie.
Klasa lepkości 140 zapewnia w wysokich temperaturach doskonałą odporność filmu olejowego oraz zmniejsza hałaśliwość skrzyni biegów.
Płynny w niskich temperaturach co pozwala na łatwiejszą zmianę biegów kiedy skrzynia biegów jest zimna.
Zmiana biegów wymaga użycia mniejszej siły niż przy zastosowania typowego oleju.
Informacje dodatkowe
Producent | Motul |
---|---|
Dostawa w ciągu: | N/D |
Marka | Nie |
Model | Nie |
Rocznik | Nie |
Silnik | Nie |